Áldomás

366

Az Áldomás új magyar élelmiszermárka, amely ernyőként fog össze prémium minőségű, magas hozzáadott értéket képviselő magyar termékeket

, annak érdekében, hogy azok egységes arculattal és minőséggel juthassanak el a magyar és nemzetközi fogyasztókhoz. E márkanév használati jogát elnyert termelők vehették át tanúsítványukat július 1-jén a kápolnásnyéki Halász Gedeon Központban.

L. Simon László a miniszterelnökség államtitkára köszöntet mondott az Áldomás Kft.-nek és a Magyar Nemzeti Kereskedő Háznak, továbbá Bodrogai Ferencnek, a kezdeményezés elindítójának, a márkanév ötletadójának. „Szükség van egy ernyőmárkára, amelynek segítségével az egészséges, csúcsminőségű élelmiszerekkel ki tud lépni a kereskedőház a nemzetközi piacra” – mondta az államtitkár.

Magyarországon több területen minőségi változásra van szükség. A fővárosban már megvalósult a gasztroforradalom, vidéken még ez előtt állunk – fogalmazott L. Simon László.

A Velencei-tó környékén a minőségi szolgáltatások, a minőségi turizmus felé kell elindulni – ennek alapja, hogy minőségi alapanyagok kerüljenek be a vendéglátásba, mely alapanyagokat magyar termelőktől kell megvásárolnunk. Ebben tud segíteni az Áldomás közösségi márkanév. „Remélem, hogy ez az indító alaklom egy sikertörténet első állomása” – zárta beszédét az államtitkár.

DSC_5011_Copy

Magyar Levente, a Külgazdasági és Külügyminisztérium gazdaságdiplomáciáért felelős államtitkára elmondta: Magyarország felemelkedésének legalapvetőbb záloga a vidék talpra állítása. „Az Áldomás-projekt ösztönzi az integrációt, a minőségbiztosítás magas színvonalát, a feldolgozóipari tevékenység minél magasabb hozzáadott értékkel történő fejlesztését, valamint megvalósítja azt a 21. századi kritériumoknak megfelelő profi marketingtevékenységet, amely nélkülözhetetlen a sikerhez, és végül a kereskedést is ellátja, amely szintén az egyik kitörési pontunk lehet” – fejtette ki az államtitkár.

DSC_5230_Copy

Jakab István, az Országgyűlés alelnöke hangsúlyozta: „nagyon sok márkánk van, kellene egy, amelyet mindenki elfogad, és amellyel ki tudunk jutni a világba – ez lehet az Áldomás”.

Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója kiemelte: 93 termék szerezte meg a fogyasztóbarát védjegyet, és 30 termék vár arra, hogy az elfogadott Áldomás-arculattal elindítsák a nemzetközi piacon.

DSC_4768_Copy

Az Áldomás közösségi márkanév birtokosai:

  • Aqua-Plastech Kft.
  • Bio-Drog-Berta Kft.
  • Búzakalász 66 Mg. Kft.
  • Detki Keksz Kft.
  • Havita Mezőgazdasági Szövetkezet
  • Herbária Zrt.
  • Kézműves Konyakmeggy Kft.
  • Mary-Ker Pasta Kft.
  • Medaquatica Kft.
  • Nárcisz Birtok
  • Omega Bázis
  • Rédei 97 Bt.
  • Szatmári Konzervgyár Kft.
  • Volvox Kft.
  • oklevél illeti: a Golden Nectar GmbH-t, a Merian Foods Kft.-t, valamint Tarpa Manufaktúra Kft.-t

DSC_5203_Copy

Szíjjártó Anita

Fotó: Csákvári Zsigmond

www.kultura.hu

Tisztelt olvasók!

Legyenek olyan kedvesek és támogassák "lájkukkal" a Cultissimo facebook oldalát, a következő címen: https://www.facebook.com/Cultissimomagazin - Minden "lájk számít, segíti a magazin működését!

Köszönettel és barátsággal!

www.cultissimo.hu