5 C
Budapest, HU
2024. március 19, kedd
József, Bánk

Egészen szép vagy Csíksomlyói Szűz Anyánk!

Csíksomlyói fotóalbum Csaba testvér imáival és elmélkedéseivel...

Miért mondott le az Antall-kormány és az Országgyűlés a történelmi Kárpátaljáról?

Nyikita Hruscsov után 30 évvel később Leonyid Kucsma is felkínálta Kárpátalját! - Hazaárulás 1991-ben?

A Mátrix fogságában

Valóban csak egy mesterséges („mátrix”) világban élünk?

A Boszniai Piramisok meglepő titkai

A történelemkönyveket újra kell írni!

A Vatikán hamis prófétái

Lehullt a lepel a nagy titokról!

Udo Ulfotte: Határtalan bűnözés

Udo Ulfkotte Utolsó Figyelmeztetése!

Összeesküvés elméletek sorozat 18. – Hitler titkos aktái

A világ egyik leggyűlöltebb emberének dermesztő titkai...

Felfedetlen

Ezért volt kénytelen a Pentagon beismerni a szupertitkos aktáknak a létezését...

Birodalmak alkonya

Világunk nagyon veszélyes korszakba lépett.

prof. Badiny Jós Ferenc: Káldeától Ister-Gamig

Az 1971-ben és 1981-ben Argentínában megjelent kötetek hazacsempészett példányai berobbantak a Kádár-korszak finnugrista pocsolyájába.
lugas15pacal2-e1514564276265

Szanki pucor

A magyar irodalomban is előkelő helyen szerepel a pacal

Rekonstruálták a gyerekkirály arcát, megoldódik a Tutanhamon-rejtély?

A 3D-modell fiatal diákot mutat, nem érett politikust.
messiasmavarkonyimatyaseshorvathcharliek600x411

Messiás.ma először Budapesten

Várkonyi Mátyás rendezésében a Messiás.ma című rockoratorikus passió 2017. április 25-én látható először.
nikon_505_beszkart_villamos_resize

Ingerült utasok, káromkodó kalauzok

A második világháború utáni években pesti villamosokkal utazni nem volt sem kényelmes, sem gyors, sem pedig biztonságos. A közlekedést a túlzsúfolt villamoskocsik, a lépcsőn lógó utasok, és a tujázó fiatalok jellemezték. A budapesti ostromban megsérült 1860 villamoskocsiból 1945 augusztusára 1114 darabot forgalomba állítottak. A provizórikus javítások miatt a működőképes villamoskocsik száma már 1946-ban csökkenni kezdett: 820-930 villamoskocsival kellett az utazóközönséget kiszolgálni.
A lóvasút megindulása Budapesten

Olyan népszerű volt az első pesti lóvasút, hogy csak elővételben lehetett jegyet venni rá

1866. augusztus 1-jén indult el Pesten az első lóvasút, a járat a mai Kálvin tér és Újpest között biztosította a menetrend szerinti összeköttetést. 1868-ban készült el a városligeti és a kőbányai vonal, a pályán első, másod- és harmadosztályú, zárt és nyitott kocsik közlekedtek, köztük emeletesek is. 

Ft
Fábián JankaA szabadság szerelmesei- ...

Ft
Donna VanLiereA karácsony titka- ...

Ft
A képzőművészet nagykönyve- ...

Ft
Ida BohattaBrumi és Barna- ...